onsdag 2 november 2011

Höst, höst, höst

             Efter en höstpromenad med kameran som sällskap...


                 

Det är lyx på hög nivå att bo centralt men samtidigt ha " landet " på promenadavstånd. Ingenstans är väl luften lättare att andas.
(Förutom just idag då det var nygödslat på åkrarna...)
                            
                                                                                 

 God kväll!

Jag passade på att ta en promenad i eftermiddags och det var riktigt skönt. 11 plusgrader och helt vindstilla. Inte illa för att vara November.

Resten av kvällen kommer jag att plöja fotobloggar för att lära mig allt om fotograferande. Jösses vilka fina fotobloggar det finns med gulliga människor bakom som delar med sig av tips och idéer. 




Linda

3 kommentarer:

  1. Hej och tack så mycket för din goa kommentar inne hos mig! Vilka härliga höstbilder du tagit, visst kan det vara skönt med värmen men nu är det november och nu vill jag ha vinter och snö!

    SvaraRadera
  2. Fotar gör jag och den är lanserad som fotoblogg på en lista men det var mest för att inget annat passade in bättre...

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Du är verkligen en superduktig fotograf!

    Jag satt nyligen och kollade vilka som lade inlägg hos mig när min blogg var alldeles ny, i maj 2007. Du var faktiskt en av de första att kommentera på min blogg. Startade du också bloggen samtidigt ungefär? Vi var ju ett gäng som kom från Familjeliv-sajten...

    Det är kul att se att många av oss finns kvar och bloggar än idag!

    Jättekramen till dig!

    SvaraRadera